شنبه, ژوئن 27, 2026
شنبه, ژوئن 27, 2026
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

اخبار بیشتر

- Advertisment -spot_img

ووشوکار افغانستان مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرد

محمد خالد هوتک، ووشوکار کشور، در مسابقات قهرمانی ووشوی آسیا در وزن ۷۰ کیلوگرام موفق به کسب مدال برنز شد. به اساس خبر منتشر شده از سوی کمیته ملی المپیک کشور، این ورزشکار فردا یکشنبه (۷ سرطان) در رقابت‌های بعدی این مسابقات نیز به میدان خواهد رفت. این رقابت‌ها به میزبانی چین و در شهر شانگهای با حضور ۱۸ کشور برگزار می‌شود. مسابقات از ۲۶ این ماه آغاز شده و تا ۲۹ ادامه دارد. در این دوره از رقابت‌ها، شش ورزشکار به نمایندگی از افغانستان شرکت کرده‌اند.

- Advertisment -spot_img