سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرده است که مذاکرات فنی میان ایران و ایالات متحده هفته آینده از سر گرفته خواهد شد. طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، روز چهارشنبه، ۳ سرطان، در یک نشست خبری گفت که این گفتوگوها احتمالاً روز سهشنبه آینده برگزار میشود. او افزود که ازسرگیری مذاکرات ممکن است روز دوشنبه یا چهارشنبه آینده نیز انجام شود. به گفته اندرابی، نخستین دور این مذاکرات در اوایل هفته جاری در سوئیس برگزار شده بود. پاکستان که در ماههای اخیر نقش میانجی میان تهران و واشنگتن را بر عهده داشته، تلاش میکند زمینه دستیابی به توافقی برای پایان دادن به تنشها و درگیریهای خاورمیانه را فراهم کند.



